----AHiRET ve BEN-----------------



----AHiRET ve BEN-----

Gençliğimde Ahireti çok düşünürdüm. Korkuyordum da. Merak mı daha fazla korku mu hesaplayamıyordum.. Artık düşünmüyorum ve Korkmuyorum 

Mark Twain, bu dünyayı dolu dolu yaşayan insan ölümden korkmaz der.. Halil Cibran, Bu dünyanın tüm sırlarını çözdüğünde  ölümü isteyerek özlersin çünkü en büyük sır ordadır diye söyler..

Her ikisi de ne kadar isabetli ve doğru şeyler söylediğini kendimden hissettiklerimden biliyorum.
Üstelik müthiş bir huzur var içimde.. Hani yemek yerken sondaki tatlıyı düşünürsüz  işte onun gibi birşey. Merak ediyorsunuz o gizemli hiçliği. Ama bu hayatı da sonuna kadar tadıyla yaşayabildiğinizce yaşamak istiyorsunuz. 

Mutlu, doğru, dürüst, güzelliklerle ve iyiliklerle huzurlu bir yaşam sürebilmesi için insan bu dünyada yaşarken tedbirini almalı ve ahiret sorununu çözmeli. Ben de öyle yaptım. Müthis bir çözüm buldum. Yüzde Yüz garantili.

Nasıl yaptım biliyor musunuz.? 
Önce günahlarımı yok ettim. 
Sırat köprüsünü havaya uçurdum.
Ahiretteki tüm zebanilerimi öldürdüm. 
Sonra Cehennemi söndürdüm 
Tanrı seyretti sadece, hiç sesini çıkarmadı. 
Cehennem artık ruhumun etkilenmeyeceği, çok güzel cennetten daha huzurlu bir yer oldu..
Şimdi artık huzur içinde mutlu ve gülümseyerek rahatca ölebilirim.

Böyle bir şey imkansız demeyin. 
Okuyun, Çok okuyun. Sadece okumak yeter mi sanıyorsunuz
Araştırın sorgulayın. 
Bilime yönelin 
Felsefeye yönelin   
Ve düşünün. 
Düşünürken ve yaşarken Kendinize yapılmasını istemediğiniz hiç bir şeyi başkasına yapmayın kafi.

inançla değil bilgiyle akılla düşünmeye devam edin. 
inanacaksanız yine inanın. 
Ama inançlarınızın doğrultusunda bilgiye öğrenmeye düşünmeye değil, 
Öğrendiklerinizin bildiklerinizin doğrultusunda  düşünüp inanın. 
O zaman gerçeği bulacaksınız. 
Kendinizi son saatlerinizde korkusuzca huzurla ve sevgiyle bilinmezliğin hiçliğine bırakacaksınız.
Bülent Dündar









Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

buttons=(Accept !) days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !