Gazete insan: Poppy: Dahice Bir Proje

14 Haziran 2017 Çarşamba

Poppy: Dahice Bir Proje





Poppy: Dahice Bir Proje
6 Ekim 2011 tarihinde açılan Poppy kanalı uzun süre de aktif vaziyette kaldıktan sonra 2 sene evvel bir anda kısa ve saçma videolar yüklemeye başlar. 
Ürettiği içerikler hiçbir segmente girmemektedir.
Ne bilgi vermekte ne günlük bir vlog kanalı nede bir oyun kanalı. İnsanlara hiçbir şey vermeyen bu kanal bir anda adeta sihirli bir değnek değmişçesine hızla basamakları tırmanır.
Sebebi ise videolarında ki buram buram illuminati kokan mesajlarla bir anda forumlarda illuminatinin youtube’deki yüzü olduğuna dair başlayan dedikodulardır. Sizlerden gelen yoğun talep neticesinde işin iç yüzünü öğrenmek üzere yurt dışında ki bağlantılarımdan konu ile alakalı detaylı şekilde bilgi aldım.
Nihayetinde ortada büyük bir çelişki var. İlluminati denilen oluşum Siyonist teşkilatlanmanın serbest komiserler kurulu şeklinde hareket eden bir çok devlet içerisinde son derece etkili dünya çapında gizli bir örgüttür ki tam teşkilat şemasını kıyamet alametlerinin gizli şifreleri 2 isimli videomda sizlerle paylaşmıştım.
Böylesine bir oluşumun bir youtube kanalı aracılığı ile bir şeyler amaçlaması yahut amaçlarına araç olarak kullanması tezi Youtube dünyasının cahil bilgeleri için inanılabilecek bir tez olsa da bu işleri ciddi anlamda bilip farkındalıkla aydınlanmış kişiler için deliller yeterli değildir.




Bir çok Siyonist teşkilatında kullandığı gibi illuminati kendisine bazı semboller ve söylemler geliştirmiş bunların en önde gelenleri tamamlanmamış pramit üzerinde ki her şeyi gören göz ve yeni dünya düzeni söylemleridir. Poppynin kanalında ciddi manada bu konuya dair ne tür deliller var? Tatminkar şeytani detaylara rastlanıyormu? Aldığım bilgiler doğrultusunda kanalı iyice inceledim Şimdi Poppy’nin kanalına biraz göz gezdirelim;
Poppy kızımız bir videosunda kendi şarkısını söylüyor şarkısını tersten dinlediğiniz de ise illuminati ile alakalı mesajlar verildiği net olarak anlaşılıyor. Bir başka videosun Poppy yüzüğünü tanıtıyor yüzüğünde ki İlluminati sembolü açık şekilde görülüyor, web sayfasına girip basitçe kaynak kısmına göz atarsanız illuminati pramitini net şekilde görebilirsiniz.
Bir başka bölümde poppy illuminatinin sloganı yeni dünya düzenine açık atıflar yaparak Amerika’yı yüceltiyor. Ancak verdiği mesajlara dikkatle bakarsanız herkesçe bilinen nette hemen her yerde rastladığımız illuminati olgularından başkası değil.
Yani aslında bilinenler dışında yeni bir şey yok. Elbette poppy Türkiye’den olan talebide iyi gözlemlemiş ve bazı videolarına Türkçe isimler vermiştir. Ayrıca poppy bir çok youtuberinde adeta ekmek kapısı olmuştur.
Özellikle türkiyede poppy ifşa, illuminatinin kızı poppy isimli bir çok video çekilmiş ve bu videolar milyonlarca defa tıklanmıştır. Videoları yapan bu youtuberlar ise kendilerini adeta üstün zekalı ilan ederek poppynin illuminati ile alakalı sözüm ona bu gizli mesajları deşifre ettiklerini ilan etmiş ve ard arda videolar hazırlamışlardır.
Buradan bu videoları hazırlayan arkadaşlara ufak bir mesajım var. Siz hiçbir şeyi deşifre etmediniz sadece poppynin size zaten göstermek istediği birkaç masonik sembolü gördünüz ki bu üstün zeka gerektiren bir şey değildir. Konumuza dönecek olursak bu videoları hazırlayan arkadaşlar buldukları sembol ve simgeleri poppynin özel masonik misyonuna açık birer delil olarak insanlara lanse etmekte ve poppynin günden güne artan popüleritesine biraz daha katkı sağlamayı başarmaktadırlar.
Yazıktır ki bu videoları hazırlayan özellikle Türk youtuberlarımız bu konuda ne bir alt yapı nede bir bilgi sahibidir. Dikkatimizi tekrar poppy kanalına çevirelim. Her geçen gün daha da yükselen bu kanal her ay ürün satışlarından ve youtube reklam gelirlerinden on binlerce dolar kazanmakta ve bu rakam günden güne artmaya devam etmektedir. Gerçekte iddia edilenlerin aksine poppy’nin illuminati ile uzak yakın hiçbir alakası yoktur.
Youtube’nin platform olarak en büyük izleyici kitlesini 13 – 17 yaş arası ergen diye tabir ettiğimiz henüz hayatın gerçekliklerinden haberi olmayan genel olarak kurdukları hayaller ekseninde sadece youtubede veya internette yalan yanlış öğrendikleri bilgiler dışında bir kültürel birikimleri olmayan kimseler oluşturmaktadır.
Bu yüzden ki saçma videolar, oyun videoları oldukça fazla ilgi görmektedir. Ayrıca bu kitlenin İlluminati merakını son derece iyi tespit eden Amerika’lı amatör yapımcı Kavin Martin dahiyane bir fikir geliştirir. Poppy yaptığı saçma videolara gizlediği herkesçe malum mesajlar, kamera önünde sevimli ancak melankolik bir kız, sahte hesaplarla forumlarda başlatılan dedikodularla kısa sürede 35 – 40 saniyelik maliyetsiz videolarla yüz binlerce dolar kazanmaya başlar.
İşte poppy kanalının altında yatan en büyük gizem budur. Kanalın gizli bir örgüt veya tarikatle hiçbir bağı yoktur. Elbette ileride olur mu bilemeyiz. Tamamen kitlenin yumuşak karnını iyice analiz ederek dahice düşünülmüş bir pazarlama projesidir. Bu genç ve pazarlama dâhisi yapımcıya tebriklerimi sunuyor ve başarılarının devamını diliyorum.


Daha fazlası için
Facebook İNSAN 'ı Beğenin
insan
https://www.facebook.com/insaninsanca1/