Gazete insan: MONTAJ FALAN YOK RESMEN İBNE "İBNE HALDUN ÜNİVERSİTESİ" CEHALET BU KADAR OLABİLİR Mİ? BU ÜLKEDE HER ŞEY OLUR.

15 Mayıs 2017 Pazartesi

MONTAJ FALAN YOK RESMEN İBNE "İBNE HALDUN ÜNİVERSİTESİ" CEHALET BU KADAR OLABİLİR Mİ? BU ÜLKEDE HER ŞEY OLUR.





MONTAJ FALAN YOK RESMEN İBNE

"İBNE HALDUN ÜNİVERSİTESİ" 
CEHALET BU KADAR OLABİLİR Mİ? 
BU ÜLKEDE HER ŞEY OLUR.
Sosyal medyada paylaşılan bir resim var.
Açıkçası montaj olup olmadığını anlayamadım, bana öyle geliyor ki, kasıttan öte cehaletin tavan yaptığı ülkede bunların olma olasılığı çok yüksek.
Bazı adreslerde bu resim paylaşılmış ancak çok ilginçtir, gördüğümde inanamadığım resim şöyle diyor.
Bunları daha evvel "Türkiye karanlığa gömüldüğünde TBMM'den TÜRGEV yasası geçti" başlığında paylaşmıştım, ancak şimdiki resim tam bir şok...
Bu üniversitenin bir vakıf üniversitesi olduğu zaten kanunda belirtiliyor. 

O vakfın, Efendimiz Hz. Tayyip'in oğlu Hz. Bilal’in vakfı olduğunu söylersem, üstteki yazının da, cehaletten beslenen, kendisi gibi cahil birileri tarafından yazılmış olma ihtimali hiç de azımsanmayacak kadar fazladır diye düşünüyorum.
Umuyorum ki bu resim bir montaj olsun, umarım öyledir.
Aksi halde, o okuldan mezun olanlara hiç de iyi olmayan bir diplomayla mezuniyet verilecek olması pek manidardır.
Belki de Şehitlerin bedduası çarpmıştır ne malum?
Zira komutanlar Şehit cenazelerindeyken, "Başkomutan TÜRGEV" Açılışındaydı.
Yoksa montaj ya da cehalet değil de, bir şeyler mi anlatıyorlar demeden de edemiyorum.
13.5.2017


Daha fazlası için
Facebook İNSAN 'ı Beğenin
insan
https://www.facebook.com/insaninsanca1/