Gazete insan: Ekşi Sözlük Yazarlarının Gözünden Arda Turan'ın Kısmetse Olur Cansel'e Yürümesi

12 Mayıs 2017 Cuma

Ekşi Sözlük Yazarlarının Gözünden Arda Turan'ın Kısmetse Olur Cansel'e Yürümesi








Ekşi Sözlük Yazarlarının Gözünden Arda Turan'ın Kısmetse Olur Cansel'e Yürümesi
Arda Turan'ın, Kısmetse Olur'un eski yarışmacılarından Cansel Çördük'le olan Instagram yazışmaları dün, Cansel Çördük'ün Instagram hesabının hacklenmesiyle ortaya çıktı. Sosyal medyada olay yaratan konuşmalar, Ekşi Sözlük'te de gündem oldu.
Öncelikle o konuşmalar

Sonrasında Ekşi Sözlük yazarlarının görüşleri
bu adamın takım arkadaşı pique, shakira ile beraber. bu ise dünyanın en göz önündeki kulübünde oynamasına rağmen kısmetse olur yarışmacısına yürüyor. tamam yakışıklı olmayabilirsin ama bu nasıl bir vizyonsuzluk aq?
git victoria's secret kızlarına yürü reddedilsen de ortamlarda bir şeyler sallar, bayrampaşa çocuğu olduğunu cümle aleme 467326. kez duyurup hayatına devam edersin.

you can take a kid out of bayrampaşa.
but you cannot take bayrampaşa out of the kid.
yokluktan yürüyor olabilir. ama hatun yokluğundan değil, dil yokluğundan. yani ingilizcesi yetmediğinden yolu o tarafa düşen türk hatunlara yazıyor olabilir. gayet normal. asıl normal olmayan mesajların böyle ortaya saçılması. ayıp aq. hacklenmiş falan. biz de yedik.
sinem kobal => kenan imirzalıoğlu
arda turan => evlenme programı yarışmacısı
sinem hanfendi kusura bakma adını buraya yazmak durumunda kaldım ama, verilmiş sadakan varmış..
yalan yok, birkaç kere izlediğim için bu kızın eser west ile ilişkisi olduğunu hatırlıyorum. şaka maka eser west ile arda turan çok benziyor sanki birbirlerine.

özgüven eksikliğinden dolayı kendi seviyesinin bir hayli altındaki kişilere yazması ve ego tatminliği gayet normaldir.
fakat buna rağmen beklediği sıcak karşılamayı alamamıştır, kızcağız bile bizim arda'yı adeta geçiştirmiştir.
yazsana shakira'nın arkadaşına? yoook arda bey, yazamazsın.
bu görüntülerde ise hanım kızımızın "lan ben bunları internete yayarım, alır yürürüm buradan bi süre, bari cool cevaplar yazayım" mantığıyla hareket ettiğini düşünmemek de elde değil.shitdelete
Bonus



hiç internetten kız aradınız mı?

Daha fazlası için
Facebook İNSAN 'ı Beğenin
insan
https://www.facebook.com/insaninsanca1/