Gazete insan: HAZİRAN: İlan edilen referandum sonucunu tanımıyoruz!

17 Nisan 2017 Pazartesi

HAZİRAN: İlan edilen referandum sonucunu tanımıyoruz!



Résultat de recherche d'images pour "Birleşik HAZİRAN Hareketi"

HAZİRAN: İlan edilen referandum sonucunu tanımıyoruz!
Birleşik Haziran Hareketi, şaibeli referandum sonucu açıklamalarına karşı mücadele iradesini açıkladı. HAZİRAN taraftarları ilçe YSK’ları önünde toplanmaya başladı.
Birleşik Haziran Hareketi, bu akşam itibarıyla mücadele iradesini ortaya koyarak halkın en az yüzde 50’sinin iradesini dikkate alarak diktatörlüğe direniş beyanında bulundu.
HAZİRAN’ın açıklaması şöyle:
AYAKTAYIZ!
Fiili başkanlık dayatmasına HAYIR dedik.
Fiili Referandum ilanına da HAYIR diyoruz.
İktidarın borazanı AA’nın açıkladığı veriler üzerinden yapılan manipülasyonu tanımıyoruz.
İtiraz ediyoruz.
HAYIR’a sahip çıkıyoruz.
Birleşik HAZİRAN Hareketi

Daha fazlası için
Facebook İNSAN 'ı Beğenin
insan
https://www.facebook.com/insaninsanca1/