Gazete insan: Kediye tekme atmak isteyen çocuğu uyaran veteriner hekim, çocuğun ailesi tarafından darp edildi

7 Haziran 2017 Çarşamba

Kediye tekme atmak isteyen çocuğu uyaran veteriner hekim, çocuğun ailesi tarafından darp edildi





Kediye tekme atmak isteyen çocuğu uyaran veteriner hekim, çocuğun ailesi tarafından darp edildi

Eskişehir’de kliniğinin önündeki bir kediye tekme atmaya çalışan çocuğu uyaran 58 yaşındaki veteriner hekim Turgay Özdemir, çocuğun dedesi ve babasının saldırısına uğradı. Çıkan arbedede yere düşen Özdemir’in sol ayağı kırıldı.
Eskişehir'de veteriner hekimlik yapmakta olan Turgay Özdemir, bir çocuğun klinik önünde bir kediye tekme atmaya çalıştığını görmesi ve sözlü uyarıda bulunması üzerine çocuğun ailesi tarafından saldırıya uğradı. 

Hürriyet'te yer alan habere göre, önceki gün Büyükdere Mahallesi Atatürk Bulvarı’ndaki klinik önünde meydana gelen olayda, dedesiyle birlikte veteriner kliniğinin bulunduğu apartmandaki evlerine gitmekte olan 6 yaşlarındaki bir çocuk, klinik önündeki kediye doğru tekme attı.
Turgay Özdemir'in sözlü uyarıda bulunduğu çocuk, önünde gitmekte olan dedesinin yanına gitti. Dede ile Özdemir arasında çıkan tartışmada karşılıklı itişmeler olması üzerine çevreden gelenler araya girdi ve iki tarafı uzaklaştırmaya çalıştı.
Kısa süre sonra gelerek kavgaya karışan çocuğun babası, veteriner hekim Özdemir’i arkadan boynundan tutarak yere düşürdü. Düşme sonucuna sol ayağı kırılan Özdemir çağrılan 112 ambulansıyla hastaneye kaldırıldı. Hastanede ayağı alçıya alınıp gerekli tedavisi yapılan Özdemir daha sonra taburcu edildi.

Veteriner hekim Turgay Özdemir kendisine saldıran kişilerden şikayetçi olduğunu söyleyerek şöyle konuştu:
"Akşam saatlerinde acil vakalara bakmak için kliniğe gittim. Klinikteyken bir adam ile 6 yaşlarında bir çocuk geçiyordu. O sırada çocuk benim baktığım kedilerden birine tekme attı. Çocuğa, ’Sen kediye tekme atmaya utanmıyor musun? Şimdi seni babana söyleyeceğim?’ diye sadece sözlü uyarıda bulundum. Daha sonradan öğrendim ki çocuk bizim kliniğimizin üst katında oturan bir beyefendinin çocuğuymuş. Çocuk benim uyarımla sanırım ürktü ve binanın diğer tarafına yöneldi. Ben de arkasından gittim. Amacım, ebeveynine çocuğunun bunu yaptığını söylemekti. O sırada çocuğun dedesi üzerime yürüdü. Küfür ederek, kafa attı bana. O sırada gözlüğüm kafasına geldi. Onun kafasında sıyrık oluştu. Kendisinin doktor olduğunu ve darp raporunu alacağını söyleyerek, tehdit etmeye devam etti. Gençler geldi, bizi ayırdılar. Daha sonra çocuğun babası geldi koşarak. O da küfür etmeye başladı. Çocuğunu benim ağlatmadığımı, babasının bana saldırdığını söyledim. Ama küfürlerine devam etti ve saldırmaya başladı. Sürükleye sürükleye bahçeye geldik. Orada bana vurdu, boğazıma sarıldı ve yere düştük. O sırada ayağım kırılmış. Kendilerinden şikayetçi olduk. Ayrıca başka bir şey yapma ihtimaline karşı polisten koruma talep ettik."


Daha fazlası için
Facebook İNSAN 'ı Beğenin
insan
https://www.facebook.com/insaninsanca1/