Gazete insan: Kimse sırasız ölmesin analar evlat acısı görmesin, Ölürsem eğer o günden önce...

14 Mayıs 2017 Pazar

Kimse sırasız ölmesin analar evlat acısı görmesin, Ölürsem eğer o günden önce...



Résultat de recherche d'images pour "αλεξησ γρηγοροπουλοσ κηδεια"
Kimse sırasız ölmesin 
Analar evlat acısı görmesin, 
Ben ölürsem eğer o günden önce...
Ölürsem eğer o günden önce, 
Beni tabutla taşıyanın bacakları kırılsın. 
Söz dinlemezse cemaat, tabutuma anamda girsin. 
Bilirim çok zor ama çocukken yarım yamalak mırıldandığı ninniyi bir daha söylesin. 
Ölürsem eğer o günden önce, 
Beni mezara gömenin elleri kırılsın. 
Gece yarısında yaksınlar beni kokuma çakallar gelsin. 
Kor olsun ateşim külümle saç altları sıvansın. 
Söz dinlemezse cemaat uyarsa bir iblise, bari çukurum sığ kazılsın, 
ilk gecede cesedimi sırtlanlar yesin. 
Ölürsem eğer o günden önce, 
Ardımdan Kuran okuyanın dilleri tutulsun. 
40 gün ilahilere ara verilsin başucumda köpekler ulusun. 
Alınırsa tanrı gitsin itlerle dalaşsın uyur uykumda beni rahatsız etmesin. 
Ölürsem eğer o günden önce, 
Ardımdan hayır edenin hayırlı işleri olmasın. 
Genç kızlar ocak başlarında şarkı söylesin halay çeksin. 
Hepsiyle aşk edemedim, özür dilerim 
Ama yetseydi ömrüm en azından denerdim kimsenin gücüne gitmesin. 
Ölürsem eğer o günden önce, 
Köyün tüm avcıları meteliğe kurşun atsın. 
Deydi deymedi kavgası çıkarsa mutlaka iki kişi ayık olsun. 
Kazanan bir sabi olursa köylülerin gücüne gitmesin. 
Ölürsem eğer o günden önce, 
O gün de hangi gün diye soran olursa; evladının ölüsüne yanan anaları kimse susturmasın.. 
Kimse sırasız ölmesin analar evlat acısı görmesin,

Résultat de recherche d'images pour "bir annenin evlat ölüm feryadı"Résultat de recherche d'images pour "Смерть стенания матери и сына"

Daha fazlası için
Facebook İNSAN 'ı Beğenin
insan
https://www.facebook.com/insaninsanca1/