Gazete insan: Kadına şiddet azalmadı ama haberleri azaldı farkında mısınız? ‘Öldükten sonra haber olmak istemiyorum’

20 Mayıs 2017 Cumartesi

Kadına şiddet azalmadı ama haberleri azaldı farkında mısınız? ‘Öldükten sonra haber olmak istemiyorum’





Kadına şiddet azalmadı ama haberleri azaldı farkında mısınız? ‘Öldükten sonra haber olmak istemiyorum’

Muğla’da Eşen T Tipi Kapalı ve Açık Ceza İnfaz Kurumundan firar eden O.A, boşanmak isteyen eşi M.A’ya saldırdı.
Yardıma koşan bir kadın tarafından kurtarılan M.A. “Ben öldükten sonra haber olmak istemiyorum” diyerek, gerekli tedbirlerin alınmasını istedi.

O.A, çarşamba günü gözaltına alınıp, “Kasten öldürmeye teşebbüs” suçundan Fethiye Adliyesine sevk edilerek, tutuklanmıştı.
Hastanedeki tedavisi süren M.A, “AVM’nin içine girmesini istedim, dışarı çağırdı. Döner bıçağını önceden saklamış.
Merdivenlerinde oturmak istedim. Beni yukarı çıkardı. O sırada döner bıçağını sakladığı yerden alarak vurmaya başladı” dedi.
Elini kolunu sallayarak kaçtı
Olay sırasında oğlunun kucağında, kızının ise birkaç metre ötede olduğunu söyleyen M.A. “Oğlumu korumaya çalıştım. Kızım ise her şeyi gördü. Bir kadın kalabalıktan yardıma koştu. Sırtından yakalayıp tutmaya çalışan kadının da ayak baş parmağında 5 dikiş var.
Gücü bitince merdivenlerden aşağı itmiş. Daha sonra elini kolunu sallayarak kaçtı. Kızım sinir krizi geçirdi. Onu sakinleştirmeye çalıştı. Çok kan kaybım vardı. Hastanede gözümü açtım” diye konuştu.

birgun.net
Daha fazlası için
Facebook İNSAN 'ı Beğenin
insan
https://www.facebook.com/insaninsanca1/