Hayatınızı Değiştirebilecek Kadar Etkili 15 Söz



Hayatınızı Değiştirebilecek Kadar Etkili 15 Söz

Bazı sözler vardır duyduğunuz anda etkisi altına girersiniz, hiç unutmazsınız.
İşte o sözlerden 15 tanesi:


1. En iyi oyunculuğu, Oscar gecesinde Oscar alamayan oyuncuların yüzlerinde görürsünüz.
Will Rogers



2. Ona çok benzeyen birini bulursun. Ve bu, zafere en çok benzeyen yenilgindir.

Leonard Cohen

 

3. Ayrılırken şefkatli konuşan taraf aşık olmayan taraftır.
Marcel Proust



4. Ne kadar harika bir gün. Çay mı demlesem kendimi mi assam karar veremiyorum.
Anton Çehov



5. Yalnızlık insana çok şey öğretirmiş… Ama sen gitme, ben cahil kalayım.
Nazım Hikmet



6. Eskiden derdim ki; insanın başına gelebilecek en kötü şey, bir gün ‘yapayalnız kalmasıdır’. Öğrendim ki; hayatta insanın başına gelebilecek en kötü şey, yapayalnız hissetmesine neden olan insanlarla yaşamasıdır.
Goethe

   

7. Bir insan en çok kimin yanında susuyorsa, aslında en çok onunla konuşmak istiyordur.
Chuck Palahniuk


8. Eyleme dönüşmeyen arzu, ruh bozukluğuna yol açar.
William Blake



9. Ve her şey bittiğinde, hatırlayacağımız şey; düşmanlarımızın sözleri değil, dostlarımızın sessizliği olacaktır.
Aliya İzzetbegovic

  

10. Nefret ettiğin insanla iyi geçinme çabasına siz medeniyet diyorsunuz, ben sahtekarlık diyorum. O yüzden anlaşamıyoruz.
Charles Bukowski
  

11. Eğer oy vermek bir şeyi değiştirseydi oy vermemize izin vermezlerdi.
Emma Goltman



12. İnsanin parası varsa çalışmak zorunda kalmaz. Böylece zamanı satın alır. Bu kalan zamanda da kendini mutlu edebilecek şeyleri yapar. Yani para mutluluğu satın alır.
Albert Camus


13. İnsan bir kere birine geç kalır ve bir daha hiç kimse için acele etmez.”
Yaşar Kemal

  

14. Beğendiğiniz bedenlere hayalinizdeki ruhları koyup aşk sanıyorsunuz…
William shakespeare

 

15. Yavaşça kalemimin kulağına eğilip dedim ki; bir daha onun adını yazarsan, seni de kırarım.
Cemal Süreya

 





Yorum Gönder

0 Yorumlar
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

buttons=(Accept !) days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !